• 03-08-2010, 11:58:34
    #10
    Bende hafif esmerim, yazın daha da yanıyorum Dalga geçenler de oluyor, ama olsun bu benim Beğenen böyle beğeniyor.
  • 03-08-2010, 12:21:08
    #11
    Abartmışsın hocam bence hiçbirşey yok bunda.
    Bende tatilden gelenlere ne o len evde tüp mü patladı diyorum
  • 03-08-2010, 12:34:21
    #12
    sarışının adı esmerin tadı.. esmerim şikayetim yok
  • 03-08-2010, 12:35:14
    #13
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    sarisinim, alayinaaaaa :P, var mi diyeceginiz soz ??

    konuya donelim, o tur insanlara heeee heeeee deyip gecin :P
  • 03-08-2010, 16:45:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Abartmışsın bence, görende zencisin ve ayrımcılığa maruz kalıyorsun sanar.
  • 03-08-2010, 16:55:30
    #15
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartmışsın bence, görende zencisin ve ayrımcılığa maruz kalıyorsun sanar.
    Benim kadar esmer olsaydın anlardın...
  • 03-08-2010, 17:10:25
    #16
    hocam sorun edilecek bişey yokki, artı esmer olmak bi zaaf değilki, aksine çoğ yerde avantajdır, bende az göbekliyim, bu sıcaklarda egzersizi bıraktım göbekde az büyüdü, gecen bi arkadas geldi direk göbeğe bakarak napmışsın bu göbeği vs vs, hoşuma gitmedi tabi ama kendimden de nefret etmedim yani.