hocam sorun edilecek bişey yokki, artı esmer olmak bi zaaf değilki, aksine çoğ yerde avantajdır, bende az göbekliyim, bu sıcaklarda egzersizi bıraktım göbekde az büyüdü, gecen bi arkadas geldi direk göbeğe bakarak napmışsın bu göbeği vs vs, hoşuma gitmedi tabi ama kendimden de nefret etmedim yani.