Anket Küpe takıyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 99
Küpe takıyor musunuz?
Evet
%14,14 (14 Oy)
Hayır
%79,80 (79 Oy)
Bazen
%6,06 (6 Oy)
  • 01-08-2010, 23:26:07
    #10
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyumcudan niye alacan 1 milyoncuda küpemi yok

    Ben bulamadım milyoncuda denk gelirseniz komisyonunuzu bırakıp bana satabilirsiniz
  • 01-08-2010, 23:28:21
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Parmak arası terlikten sonra bi de küpe anketimi Sıcaklar geldi ya iyice eridik
  • 01-08-2010, 23:28:47
    #12
    kalitesiz küpe almayın bari en azından gümüş takın da alerjik reaksiyon oluşmasın cildinizde.

    Erkek adam küpe tabi ki takar bu arada. Çok hoş görünüyor. Ama tek kulakta
  • 01-08-2010, 23:29:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    takiyorum,yakisiyorda
  • 01-08-2010, 23:30:55
    #14
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalitesiz küpe almayın bari en azından gümüş takın da alerjik reaksiyon oluşmasın cildinizde.

    Erkek adam küpe tabi ki takar bu arada. Çok hoş görünüyor. Ama tek kulakta

    Tek kulak konusunda katılıyorum birde beğendiğiniz modeller, satın alabileceğimiz website varsa yazarsanız sevinirim arkadaşlar.. Almayı düşünenler içinde faydalı olur. Başta ben olmak üzere
  • 01-08-2010, 23:34:28
    #15
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bulamadım milyoncuda denk gelirseniz komisyonunuzu bırakıp bana satabilirsiniz

    takıcılarda oluyor, pasaj gibi yerlerden bulabilirsiniz sıkıştırmalı veya mıknatıslı şekilde, tabi normalini de
  • 01-08-2010, 23:36:43
    #16
    Takar tabiki

    Ben 3 senedir takıyorum neredeyse,okul zamanları hariç hep kulağımda en küçük halka olanlardan Ancak deldireceseniz sakın kötü yerde deldirmeyin eczenade deldirin,küpeyi güöüşçüden 0 liralık küpelerden alın enfeksiyon kapmasın.
  • 01-08-2010, 23:39:38
    #17
    Benim kuzenimin arkadşı takıyordu çocuğa takıyorsun diye 25 dk boyunca dövmüşler çok kötü olmuş yüzü.
  • 01-08-2010, 23:40:19
    #18
    OrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kuzenimin arkadşı takıyordu çocuğa takıyorsun diye 25 dk boyunca dövmüşler çok kötü olmuş yüzü.
    Yazık o tip insanlar olduğu sürece...