• 28-07-2010, 12:29:35
    #1
    Girmez olaydım, Sağda pencere açık kaldı, Kapatamıyorum :S
  • 28-07-2010, 12:52:15
    #2
    nası yani anlayamadım :S

    biraz daha açarsan sevinirim
  • 28-07-2010, 13:41:02
    #3
    Sohbet kutusunun yanında bir ceviri penceresi acıldı meret kapanmıyor :S
  • 28-07-2010, 13:42:09
    #4
    inci el attı orayada sanırım (: