Facebookda Ceviriyi Şikayet Etmek İçin Girdim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebookda Ceviriyi Şikayet Etmek İçin Girdim
3
●
353
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Facebookda Ceviriyi Şikayet Etmek İçin Girdim
28-07-2010, 12:29:35
#1
GrupSoft
Girmez olaydım, Sağda pencere açık kaldı, Kapatamıyorum :S
28-07-2010, 12:52:15
#2
BerkayTutal
nası yani anlayamadım :S
biraz daha açarsan sevinirim
28-07-2010, 13:41:02
#3
GrupSoft
Sohbet kutusunun yanında bir ceviri penceresi acıldı meret kapanmıyor :S
28-07-2010, 13:42:09
#4
GodLessTurtLe
inci el attı orayada sanırım (:
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler