Kızın yine aşık anne ~ süper şarkı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kızın yine aşık anne ~ süper şarkı
2
●
321
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kızın yine aşık anne ~ süper şarkı
26-07-2010, 04:19:02
#1
EscapeLord
Çok güzel ya.
http://www.facebook.com/video/video....2544513&ref=mf
26-07-2010, 06:34:05
#2
TeHLiXe
Sesi güzelmiş
Edit: Videonun orjinali :
http://www.dailymotion.com/video/x5y...yyk-anne_music
26-07-2010, 10:47:49
#3
CoNDiTioNaL
Bir zamanlar çok seviyordum bu şarkıyı çok güzel
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler