126 bis ne kadar yakıyor , kullanan varmi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
126 bis ne kadar yakıyor , kullanan varmi?
0
●
726
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
126 bis ne kadar yakıyor , kullanan varmi?
24-07-2010, 08:08:23
#1
t3amsah
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar 126 bis meraklısıyımda, az yaktığı söyleniyor.Kullanan var ise km başı ne kadar yaktığını söyliebilrmi?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler