IsaOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayrıca hiçbir bilgi verilmeden direk olarak panelimden silindi domain. Bu bile bir ayıptır. ben ticket açmasam haber bile vermeyeceklerdi.
Ben işin parasında değilim bana karşı yapılmış büyük bir saygısızlık var burda. zaten avukat bir arkadaşla görüştüm durumu anlatıp elimdeki screen'leri gösterdim. tamamen haklı olduğumu söyledi. firmayada söyledim Pazartesiye kadar bu sorun çözülmezse savcılığa gidip gerekeni yapacam.
işin parasında değilim. tekrar söyleyim para iadesi yapacaklarını söylüyorlar. fakat ben burda bana karşı yapılmış olan saygısızlığın düzeltilmesi için uğraşacam.