Seni Sevmeyi Eskisi Kadar Sevemiyorum [HQ] - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seni Sevmeyi Eskisi Kadar Sevemiyorum [HQ]
2
●
335
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Seni Sevmeyi Eskisi Kadar Sevemiyorum [HQ]
22-07-2010, 11:03:32
#1
_KaRTaL_
Mükremin Çıtır
http://www.facebook.com/video/video....3641008&ref=mf
22-07-2010, 18:31:22
#2
theescape
Üyeliği durduruldu
Sonunu dikkatle dinlemenizi öneririm, aslında seni sevmiyorum'dan çok yüreğinin çaresizliğini anlatıyor.
22-07-2010, 22:35:22
#3
PostratoR
İsmim yazılmış gururlandım
Benım adımda mükremin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler