• 22-07-2010, 00:17:58
    #1
    Güzel olacak.
    Bu aralar çok görüyorum r10'da vs adtech reklam yayınlıcak firma bulamaz oldu galiba
    Sizce nedir sebebi yeterince reklam alamıyor mu acaba ?

  • 22-07-2010, 00:22:51
    #2
    Geyik olsun dıye koymuslardır belkı
  • 22-07-2010, 00:25:43
    #3
    Param olsa oraya reklam vermezdim.

    Direk adtech i satın alır her yere reklam verirdim.
  • 22-07-2010, 00:39:45
    #4
    Güzel olacak.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Param olsa oraya reklam vermezdim.

    Direk adtech i satın alır her yere reklam verirdim.
    Yok mu hocam paranız xD
  • 22-07-2010, 01:03:38
    #5
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu hocam paranız xD
    10 litre gazoz alacak kadar paramız var kızla buluşmuyoruz Allah'tan buluşsak gazoz içiriz ancak.
  • 22-07-2010, 01:06:30
    #6
    ne alaka hocam adtech reklamveren den kazanıyor parayı ve buda gayet normal reklam verenini genişletmek istiyo...burda kendi reklamlarını yapıyorlar..