• 20-07-2010, 19:38:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    edit
  • 20-07-2010, 19:45:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kızın babası falan duyarsa fena olur hocam.

    Etik bi hareket değil, toplum hoş karşılamaz.

    Belki sonra..
  • 20-07-2010, 19:45:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çiçekciden gönderin
  • 20-07-2010, 19:59:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayır sorun dışarısı değil kız arkadaş saat 11de geliyo 5 de gidiyo dersaneden çiçekçiden göndermeyi düşündük ama kız dersane ev arası. eve gönderilmesi etik olmaz dersaneye getirseler kimden geldiği belli olur illaki hocamın yanına gidecek ve müdür filan görecek
  • 20-07-2010, 21:56:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çıkışta ayrı ayrı olarak bir kafede buluşsunlar. Orda versin çiçeği.
  • 20-07-2010, 22:00:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dostum üzmek gibi olmasında o kız senden 1 adım öndeyse seni terkeder. İstisna tabikide genelde öyle oluyor.
  • 20-07-2010, 22:29:32
    #7
    çiçek sepetinden yolla isim yazman şart değil o anlar herhalde afiş olmazsın elinde çiçeklerle falan hem
  • 20-07-2010, 22:33:58
    #8
    öğretmn öğrencisine çiçek gönderir mi? bence olmaz. bence etüde kalınca açılsın. sonra bi yerde verir çiçeği
  • 20-07-2010, 22:36:06
    #9
    Bence 1 sepet kaktüs gönder babasına önce babasını etkile (:

    direk gönder hiç korkma arkanda kosakoca r10 olarak duruyoz bişi derse babası bi alo çek bize (: