Benim İçin Önemli Bir Rica - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Benim İçin Önemli Bir Rica
43
●
2.376
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Benim İçin Önemli Bir Rica
1
2
3
4
5
20-07-2010, 20:07:59
#19
burak8104
Alıntı
Redresör 11 votes 35%
Alyen 11 votes 35%
İkisini de beğenmedim 9 votes 29%
----
Redresör
20-07-2010, 20:22:13
#20
LordEspoir
burak8104 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
----
Redresör
bir denge geldi hadi bakalım
20-07-2010, 20:43:27
#21
DoganKartal
alyen diyorum. dengeyi bozuyorum
20-07-2010, 22:44:31
#22
LordEspoir
Evet arkadaşlar bekliyorum oylarınızı
20-07-2010, 22:46:28
#23
frmpostcusuyum
Redresör ilginç bir buluş
20-07-2010, 22:53:38
#24
Abc_18
Redresör dedim :d
20-07-2010, 22:57:34
#25
Misafir
alyen diyorum ben hocam, kulağa hoş geldiğinden ve kısa olduğundan ötürü. Ama alien olarak algılanma şansı var:
Bakınız
20-07-2010, 23:04:07
#26
Anybody
Alyen
20-07-2010, 23:10:13
#27
LordEspoir
frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Redresör ilginç bir buluş
bulan bulmuş ben de ismi araştırırken buldum
Abc_18 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Redresör dedim :d
teşekkür ettim
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alyen diyorum ben hocam, kulağa hoş geldiğinden ve kısa olduğundan ötürü. Ama alien olarak algılanma şansı var:
Bakınız
biliyorum ama Alyen işte benim ki o da değil insanlar çarpıtmazsa sorun olmaz.
Anybody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alyen
Teşekkürler
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler