Bir Sen Lazımdı Bana (Kendi Şiirim)
4
●472
- 17-07-2010, 17:04:10+1 cok hosuma gıttı,ilhamınıza sağlıkWalkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 17:26:31Değerli yorumunuz için çok teşekkürler.zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2010, 17:29:57Üyeliği durdurulducok guzel,eger izniniz okursa blogumda yayinlanak isterim.
- 17-07-2010, 17:33:05Tabi ki, saygılar.suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
