• 16-07-2010, 16:53:20
    #1
    Bir insan aşağıdaki görüntülerdeki bir havada nasıl huzur bulabilir? Bende psikolojik bi problemmi var? Bu resimleri sadece bir kaç saniye önce çektim. Neden bilmiyorum böyle havalarda huzur buluyorum. Yağmur'u seviyorum belkide ondandır. Yağmurda gezmeyi. Islak toprak kokusu... Sizdede varmı böyle ilginç şeyler?



  • 16-07-2010, 16:55:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Böyle havalar genelde benimde içimi karartır, olumsuzluğu anımsatıyor sanki
  • 16-07-2010, 16:56:29
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yağmur yağıyorsa yağmurda yürümesi acayip güzel oluyor. hele şakır şakır yağarken herkes tentelerin altına sığınmışken senin onlara bakıp hafif bir gülüş atıp yolun ortasından gitmen tadından yenmez tecrübeyle sabittir
  • 16-07-2010, 16:56:35
    #4
    Ben de kapalı havayı tercih ederim. Yağışlı havalarda huzur bulurum. Güneşli ve sıcak havalarda huzur bulmam mümkün değil.
  • 16-07-2010, 16:57:44
    #5
    Meta ADS Hizmetleri
    Vallahi bende senin aksine, böyle havaları severim.
  • 16-07-2010, 16:59:15
    #6
    Çok bunaltıcı oluyor ,hiç sevmem hava bayık her an yağmur yağcak gibi yağmıyor. çok iç bunaltıcı
  • 16-07-2010, 17:05:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bunaltıca oluyor ,hiç sevmem hava baık hr an yağmur yağcak gibi yağmıyor. çok iç bunaltıcı
    oleyyy yanlız değilim
  • 16-07-2010, 17:19:24
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende sandım arkadaş sıcaktan dolayı huzur bulamıyor meğer tamtersiymiş. şuanda izmir berbat derecede sıcak. bi gramda rüzgar yok. nasıl terliyorum anlatamam..
  • 16-07-2010, 17:19:38
    #9
    Benim en sevdiğim havalar işte bu havalar