• 16-07-2010, 01:13:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    R10.net sayesinde bir çoğumuz iş bilincimizi ve ticaretimizi arttırdık.Kimileri başlatamadan ticaret hayatını bitirdi. Ama r10 her zaman birşeyler kazandırdı.

    R10 sizlere neler kazandırdı , Maddi ve Manevi.

    Manevi: Çok sıkı dostlarım oldu, paylaşmayı öğrendim, yazıdığım ve yazılan scriptleri görünce bir sanat eseri gibi bakmayı yazan arkadaşımızla birlikte mutlu olmayı, insanlara dikkat etmemiz gerektiğini, ticaret yaparken bilinçli ve inceleyerek ticaret yapmayı öğretti.

    Maddi: Hakkını inkar edemem forumda emeği geçenlere binlerce kez teşekkürler.
    İlk arabamı ve evimi R10 sayesinde aldım.

    Tşkler. R10.net, ve bu günlere gelebilmemde beni destekleyen tüm r10 userlarına sonsuz teşekkürler.

    Konuyu açışnedenim: Yeni arkadaşlarımıza istikrarlı davranırlarsa neler kazanacaklarını örneklerle anlatmak. Forumun güzel yönlerini görmek.
  • 16-07-2010, 01:18:50
    #2
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Çok şay kazandırdı bu doğru, ama kendini bilmez üyeleri görüncede küfür kültürüm gelişti..
  • 16-07-2010, 01:21:44
    #3
    Üyelik Tarihi 24-03-2008

    2 yılı aşkındır üyeyim, son 1 yıldır aktifim diyebilirim, bu 1 yılda ne değişti derseniz ilk söyleyebileceklerim şunlar olur,internetden para kazanacak kadar bilgi ve deneyim
    çok sıkı dostluklar
    çevremde ve ailemde saygınlık (para kazanınca malum)
    öz güven
    gelecege ümitle bakmak
    bişeyleri başarabilmişliğin verdiği gurur

    Teşekkürler r10.net ve userleri
  • 16-07-2010, 01:24:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dostluklar, paylaşım ortamı ve bunu reele taşımak güzel.

    Ufak tefek alışverişlerim olsa da öğrenme aşamamı henüz tamamlamadım( seo adsense tamam gibi diğerleri devam ), tişörtünü gururla giyip dolaşıyorum, arkadaş ortamına gittiğimde de güzel oluyor
  • 16-07-2010, 02:03:53
    #5
    paranın canı cehenneme çok kaliteli arkadaşlar edindim. paha biçilemeyecek.
  • 16-07-2010, 03:37:36
    #6
    Meta ADS Hizmetleri
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şay kazandırdı bu doğru, ama kendini bilmez üyeleri görüncede küfür kültürüm gelişti..
    Buna denden işareti koyuyorum, aynen.. ''
  • 16-07-2010, 03:45:46
    #7
    ben yeni geldim aslında ben buraya 2 sene önce üyeydim diye hatırlıorum aynı nickle ama denediğimde girmemişti...
  • 16-07-2010, 04:50:33
    #8
    ilk paramı burda kazandım.İlk iş tecrübesini burda yaşadım.Karşıdaki müşteriyle nasıl konuşulacağını burada öğrendim.bu site kapandığında internette yapacak şey bulamıyorum
  • 16-07-2010, 04:58:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Asıl mesleğimi gerçekleştirmediğim yaz aylarında ek iş olarak yaptığım bazı web çalışmalarında alt yapıyı,müşterileri bana kazandıran hep R10.net olmuştur çok ekmeğini yedim bu forumun ve üyelerinin,hepsi hakkını helal etsin