Hangi Diziye Bakarken Ağladınız ?
30
●1.431
- 11-07-2010, 02:01:28http://www.facebook.com/video/video....9868401&ref=mf
Bu da vardı.
Ulan çok başka sevdim *** seni; anam gibi sevdim, kardeşim gibi sevdim, yarim gibi sevdim. Kimsesiz bıraktın *** beni ! - 11-07-2010, 02:06:33dizi değilde ben bu şarkıyı dinlerken hüzünleniyorum hep çünkü anısı var bende
nato chorjavon
http://www.youtube.com/watch?v=Sc_eT27vrSc - 11-07-2010, 02:57:00BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hay yaşa aynen ya
Ulan çok başka sevdim La N seni; anam gibi sevdim, kardeşim gibi sevdim, yarim gibi sevdim. Kimsesiz bıraktın La N beni !
off aklıma geldi yine

