• 05-07-2010, 18:23:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.

    Dün adulttan çekileceğim dedim. Nedeni ise sadece sıkıldıydım. Ve elimde ne var ne yok tüm hitlenmiş siteleri sattım. Son 1 tane kaldı. Onunda hitlenmesini bekledim dün sattım. Fakat o sırada bir sorun çıktı birisi isimtescil hesabıma girmiş ve başka domain firmasına domaini transfer ederek çaldı.. Bu olayı farkettiğimde saat gece 1-2 gibiydi. Gülümsedim tabi biraz sinir oldum.

    Dün gece erken yattım. Dün gece bir farklıydı tüm sıkıntı içime girmiş rüyalarımda akıl almaz şeyler gördüm. Anlatılamaz. Uyandım banyoya gittim odama dönerken kafamın içinden sesler geldi. Bunun hesabını vereceksin gibi şeyler diyordu. anlayamadım öyle sesler geldi. Korkudan tekrar yatagıma girdim. Hayatımda hiç korkmadım ve korku nasıldır hiç yaşamadım. Onuda tatmış oldum. Lanet olsun berbat bir geceydi. Rüyamda da aynı sesler geldi. Gördüğüm en büyük kabustu..

    Açık konuşmak gerekirse arkadaşlar ben inancı olmayan bir insanım. Siz ateist mi diyorsunuz bilmiyorum. Çoğu kişi bunun için özenti felan diyorlar ama ben hiç birşey demiyorum. Çünkü doğduğum büyüdüğüm yerler ortamlar böyle yerler.. İnançlı dinine baglı bir insan olmak bizim burada olmak mümkün değil. Ailemizde böyle..

    Tüm bu olanlardan sonra bir dede var. Genelde bir sıkıntım olursa yanına giderim rahatlıyorum. Uzaktan akrabamız olur. Sabah 8'de yanına gittim. Herşeyi açıkça söyledim böyle siteler açtım dün gece calındı üstüne böyle kabuslar, sesler, rüyalar gördügümü söyledim. (Sordugum kişi aynen kurtlar vadisinde ömer baba gibiydi ) Bunlar gerçek olabilir yada olmaa bilir. Ama yürümüş oldugun yol yol değildir. Devam ettiğin takdirde öbür dünyada cezasını çekeceğini söyledi.. Kısacası böyle geçti..

    Ne yapmalıyım dediğimde; ben sana telefon ederim. Çağırdığımda zamanında gel yeter dedi.

    Beni namaza götürdü Namazdan sonra benim kulagıma fısıldadı bir isteğin varsa tüm içtenlikle duanı et dedi. Kendimi kaptırdım tüm dualarımı ediyorum..

    Farkını anladım birden psikolojim düzeldi sanki. Bunları bir daha yapmayacağımı bildiğim halde bir daha başıma gelmeyeceğini düşünüyorum. Ve bu bana rahatlık verdi. Bundan sonra dedemiz ne derse ne yapmam gerektiğini söylerse aynen uygulayacağım

    Yazımı okudugunuz için teşekkürler. Tüm içimde kalanlar bunlardı

    Siz siz olun ***** işine hiç girmeyin. Bir kaç kuruş kazanacağız diye resmen hayatımızla oynuyoruz.. Bir hatamızla bir şanssızlıgımızla bu iş mahkemelere kadar gidebilir. Ayrıca çok huzursuzluk verebiliyor.

    Herkese Selamlarımı iletiyorum.
  • 05-07-2010, 18:26:22
    #2
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Dün adulttan çekileceğim dedim. Nedeni ise sadece sıkıldıydım. Ve elimde ne var ne yok tüm hitlenmiş siteleri sattım. Son 1 tane kaldı. Onunda hitlenmesini bekledim dün sattım. Fakat o sırada bir sorun çıktı birisi isimtescil hesabıma girmiş ve başka domain firmasına domaini transfer ederek çaldı.. Bu olayı farkettiğimde saat gece 1-2 gibiydi. Gülümsedim tabi biraz sinir oldum.

    Dün gece erken yattım. Dün gece bir farklıydı tüm sıkıntı içime girmiş rüyalarımda akıl almaz şeyler gördüm. Anlatılamaz. Uyandım banyoya gittim odama dönerken kafamın içinden sesler geldi. Bunun hesabını vereceksin gibi şeyler diyordu. Kim diyor bilmiyorum öyle sesler geldi. Korkudan tekrar yatagıma girdim. Hayatımda hiç korkmadım ve korku nasıldır hiç yaşamadım. Onuda tatmış oldum. Lanet olsun berbat bir geceydi. Rüyamda da aynı sesler geldi. Gördüğüm en büyük kabustu..

    Açık konuşmak gerekirse arkadaşlar ben inancı olmayan bir insanım. Siz ateist mi diyorsunuz bilmiyorum. Çoğu kişi bunun için özenti felan diyorlar ama ben hiç birşey demiyorum. Çünkü doğduğum büyüdüğüm yerler ortamlar böyle yerler.. İnançlı dinine baglı bir insan olmak bizim burada olmak mümkün değil. Ailemizde böyle..

    Tüm bu olanlardan sonra bir dede var. Genelde bir sıkıntım olursa yanına giderim rahatlıyorum. Uzaktan akrabamız olur. Sabah 8'de yanına gittim. Herşeyi açıkça söyledim böyle siteler açtım dün gece calındı üstüne böyle kabuslar, sesler, rüyalar gördügümü söyledim. (Sordugum kişi aynen kurtlar vadisinde ömer baba gibiydi ) Bunlar gerçek olabilir yada olmaa bilir. Ama yürümüş oldugun yol yol değildir. Devam ettiğin takdirde öbür dünyada cezasını çekeceğini söyledi.. Kısacası böyle geçti..

    Ne yapmalıyım dediğimde; ben sana telefon ederim. Çağırdığımda zamanında gel yeter dedi.

    Beni namaza götürdü Namazdan sonra benim kulagıma fısıldadı bir isteğin varsa tüm içtenlikle duanı et dedi. Kendimi kaptırdım tüm dualarımı ediyorum..

    Farkını anladım birden psikolojim düzeldi sanki. Bunları bir daha yapmayacağımı bildiğim halde bir daha başıma gelmeyeceğini düşünüyorum. Ve bu bana rahatlık verdi. Bundan sonra dedemiz ne derse ne yapmam gerektiğini söylerse aynen uygulayacağım

    Yazımı okudugunuz için teşekkürler. Tüm içimde kalanlar bunlardı

    Siz siz olun ***** işine hiç girmeyin. Bir kaç kuruş kazanacağız diye resmen hayatımızla oynuyoruz.. Bir hatamızla bir şanssızlıgımızla bu iş mahkemelere kadar gidebilir. Ayrıca çok huzursuzluk verebiliyor.

    Herkese Selamlarımı iletiyorum.
    Namaza başlamanız hayırlı olsun hocam,
    O seslere halüsilasyon diyemiyorum çünki o sadece görüntü bozukluluğu
    Sebebini bilmiyorum ama yineden bir doktora gitmelisin.

    Herşeyin hakkınızda hayırlı olması dileğiyle yeni hayata başlangıcınız hayırlı olsun.
  • 05-07-2010, 18:28:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yok hocam ciddi ciddi o sesler kulagımda patlıcaktı. Piskolojik mi dersin. bilmiyorum artık o kadarını.

    Teşekkür ederim hocam.
  • 05-07-2010, 18:29:26
    #4
    5.boyut...
  • 05-07-2010, 18:30:24
    #5
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ciddi ciddi o sesler kulagımda patlıcaktı. Piskolojik mi dersin. bilmiyorum artık o kadarını.

    Teşekkür ederim hocam.
    Bu size bir mesajta olabilir ama sevinmelisiniz birileri sizi o yönden çekmek istiyor
    Bende çok inanan insanım ama her yönüyle düşünmek lazım.
  • 05-07-2010, 18:30:50
    #6
    Bu işlerden kurtulmana sevindim her ne kadar sevmesekte yaptıgımızda oldu ama sıkıcı berbat bişey git başka işlerle ugraş daha iyi herşey suanda herkese güzel hoş geliyor ama hepsinin zararını ilerde gorucez simdi sadece suanlık ihtiyaclarımız için yapıyoruz kimse ileriyi düşünmüyor.Neyse İçini ferah tut 3lira az kazan ama hakkıyla kazan.
  • 05-07-2010, 18:39:05
    #7
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Namaza başlamanız hayırlı olsun hocam,
    O seslere halüsilasyon diyemiyorum çünki o sadece görüntü bozukluluğu
    Sebebini bilmiyorum ama yineden bir doktora gitmelisin.

    Herşeyin hakkınızda hayırlı olması dileğiyle yeni hayata başlangıcınız hayırlı olsun.
    Tabiki olabilir, ancak bu şekilde rüyasında uyarılan biçok insan var.
    Kardeş bana göre tatlı bir şekilde uyarılmışsın, bence sanşlı birisin, doğruyu görmüşsün artık zaten, bu gibi şeylerde ortam çok değiştiriyor benim peder imam olmasa kaç milyon kızı atmıştım ne kadar günah işlemiştim Allah bilir.Çok şükür ailem inançlı.Ama şunuda düşün müslüman bir ülkedesin anası babası ingiliz olanlarda var ve ona rağmen müslümanlığı seçen insanlarda var.Bunların hesabını çok acı vereceğiz.Tabiki doğru yolu seçersekte mükafatı kat kat olacaktır.
    Kendi adına sevindim namaz kılmanın tadını görmüşsündür.
    Namaz Ruhun Gıdasıdır. Said Nursi'nin sözü idi sanırım
  • 05-07-2010, 18:47:13
    #8
    Hayırlısı olur inş kardeşim.o işleri bırakmıştınz aten şimdi komple kopman çok daha iyi oldu.
  • 05-07-2010, 19:01:31
    #9
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Dün adulttan çekileceğim dedim. Nedeni ise sadece sıkıldıydım. Ve elimde ne var ne yok tüm hitlenmiş siteleri sattım. Son 1 tane kaldı. Onunda hitlenmesini bekledim dün sattım. Fakat o sırada bir sorun çıktı birisi isimtescil hesabıma girmiş ve başka domain firmasına domaini transfer ederek çaldı.. Bu olayı farkettiğimde saat gece 1-2 gibiydi. Gülümsedim tabi biraz sinir oldum.

    Dün gece erken yattım. Dün gece bir farklıydı tüm sıkıntı içime girmiş rüyalarımda akıl almaz şeyler gördüm. Anlatılamaz. Uyandım banyoya gittim odama dönerken kafamın içinden sesler geldi. Bunun hesabını vereceksin gibi şeyler diyordu. anlayamadım öyle sesler geldi. Korkudan tekrar yatagıma girdim. Hayatımda hiç korkmadım ve korku nasıldır hiç yaşamadım. Onuda tatmış oldum. Lanet olsun berbat bir geceydi. Rüyamda da aynı sesler geldi. Gördüğüm en büyük kabustu..

    Açık konuşmak gerekirse arkadaşlar ben inancı olmayan bir insanım. Siz ateist mi diyorsunuz bilmiyorum. Çoğu kişi bunun için özenti felan diyorlar ama ben hiç birşey demiyorum. Çünkü doğduğum büyüdüğüm yerler ortamlar böyle yerler.. İnançlı dinine baglı bir insan olmak bizim burada olmak mümkün değil. Ailemizde böyle..

    Tüm bu olanlardan sonra bir dede var. Genelde bir sıkıntım olursa yanına giderim rahatlıyorum. Uzaktan akrabamız olur. Sabah 8'de yanına gittim. Herşeyi açıkça söyledim böyle siteler açtım dün gece calındı üstüne böyle kabuslar, sesler, rüyalar gördügümü söyledim. (Sordugum kişi aynen kurtlar vadisinde ömer baba gibiydi ) Bunlar gerçek olabilir yada olmaa bilir. Ama yürümüş oldugun yol yol değildir. Devam ettiğin takdirde öbür dünyada cezasını çekeceğini söyledi.. Kısacası böyle geçti..

    Ne yapmalıyım dediğimde; ben sana telefon ederim. Çağırdığımda zamanında gel yeter dedi.

    Beni namaza götürdü Namazdan sonra benim kulagıma fısıldadı bir isteğin varsa tüm içtenlikle duanı et dedi. Kendimi kaptırdım tüm dualarımı ediyorum..

    Farkını anladım birden psikolojim düzeldi sanki. Bunları bir daha yapmayacağımı bildiğim halde bir daha başıma gelmeyeceğini düşünüyorum. Ve bu bana rahatlık verdi. Bundan sonra dedemiz ne derse ne yapmam gerektiğini söylerse aynen uygulayacağım

    Yazımı okudugunuz için teşekkürler. Tüm içimde kalanlar bunlardı

    Siz siz olun ***** işine hiç girmeyin. Bir kaç kuruş kazanacağız diye resmen hayatımızla oynuyoruz.. Bir hatamızla bir şanssızlıgımızla bu iş mahkemelere kadar gidebilir. Ayrıca çok huzursuzluk verebiliyor.

    Herkese Selamlarımı iletiyorum.
    Hani bi Durum Varya Haram Para Boğazına durur ,Heralde O tür bi siteden kazanılan parada öyle hocam ,En iyisini yapmışın ,yeni hayatında mutluluklar