Bu işlerden kurtulmana sevindim her ne kadar sevmesekte yaptıgımızda oldu ama sıkıcı berbat bişey git başka işlerle ugraş daha iyi herşey suanda herkese güzel hoş geliyor ama hepsinin zararını ilerde gorucez simdi sadece suanlık ihtiyaclarımız için yapıyoruz kimse ileriyi düşünmüyor.Neyse İçini ferah tut 3lira az kazan ama hakkıyla kazan.