Filmlerini izlemeye doymadımız hatta ve hatta tekrarlarca izlediğimiz filmlerini çok sevdik bugün tam 10 yıl olmuş seni unutmakım kemal sunal ...
googleden bakarken bulduğum bir site...
http://kemalsunalvideo.blogcu.com/3-...donumu/1904380
3 temmuz kemal sunal'ın ölüm yıldönümü
5
●363
- 03-07-2010, 19:55:39
- 03-07-2010, 21:56:54Bugün haberlerde gösterdi mezarına oğlu, eşi, kızı ve bir avuç insan gelmiş çok yazık çok.
- 03-07-2010, 22:22:51Yaşarken değerini bilmediklerimizin ölünce biliyoruz sanki
Allah mekanını cennet yapsın.
- 04-07-2010, 00:14:37bu sabah uyandım içimden bir his gercekten hababam sınıfı izle dedi bana
bende izledim çok güzeldi kemal sunal olsun öteki oyuncular eşi benzeri olmayan bir insan kemal sunal namı değer inek şaban...
tv den alınan dualar allah katında sayılırmı onu bilmem ama, mekanı cennet olsun.
Allah mekanını cennet yapsın.