• 03-07-2010, 19:55:39
    #1
    Filmlerini izlemeye doymadımız hatta ve hatta tekrarlarca izlediğimiz filmlerini çok sevdik bugün tam 10 yıl olmuş seni unutmakım kemal sunal ...


    googleden bakarken bulduğum bir site...
    http://kemalsunalvideo.blogcu.com/3-...donumu/1904380
  • 03-07-2010, 20:10:46
    #2
    vay be 10 yıl oldu, Allah rahmet eylesin, gerçek hayatını hiç bilmem ama bizi filmlerde güldürmesi yeterince sevap kazanmasına neden olmuştur tv den alınan dualar allah katında sayılırmı onu bilmem ama, mekanı cennet olsun.
  • 03-07-2010, 21:40:46
    #3
    mekanı cennet olsun!! ''Ramazzann Nneeee''
  • 03-07-2010, 21:56:54
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Bugün haberlerde gösterdi mezarına oğlu, eşi, kızı ve bir avuç insan gelmiş çok yazık çok.
  • 03-07-2010, 22:22:51
    #5
    Yaşarken değerini bilmediklerimizin ölünce biliyoruz sanki Allah mekanını cennet yapsın.
  • 04-07-2010, 00:14:37
    #6
    bu sabah uyandım içimden bir his gercekten hababam sınıfı izle dedi bana bende izledim çok güzeldi kemal sunal olsun öteki oyuncular eşi benzeri olmayan bir insan kemal sunal namı değer inek şaban...