• 01-07-2010, 23:35:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar r10.net ailesi.

    Lise sona geçtim ve Elektrik bölümü üzerine okuyorum. Bu yaz döneminin başında bir elektronikçide çalışıyordum. Ustanın oğlunu yaptıklarından dolayı pataklayıp işten ayrıldım. Yaşıtlarımın çoğu iş buldu çalışıyor. Evde yat yat sıkıldım öyle böyle değil yani.

    Canım çalışmakta istiyor. Kariyer sitelerinden bazı elektrik kuruluşlarına başvuruda bulundum büyük ihtimalle oda olmayacak. Para kazanma ve çalışma konusundada hırslıyım ancak iş bulamıyorum.

    Neler yapmamı önerirsiniz.
  • 01-07-2010, 23:36:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam sanayide çırak arayan usta çok , uğrayın bi' isterseniz
  • 01-07-2010, 23:38:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sanayide çırak arayan usta çok , uğrayın bi' isterseniz
    Gittim gittim. Biz uzun süreli çırak arıyoruz yaz dönemi için değil diyip kibarca reddiyorlar
  • 01-07-2010, 23:54:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mersinde olsan belki ayarlardık

    Az paran varsa pazarda limon sat ? Cidden diyorum arkadaş kasayı 20 tlye alıyordu 40 tl kazanıyordu %100 kar

    En son gördüğümde günde 7 kasa satıyorum diyordu artık ama tabi uyanıkda olmak lazım yoksa boş cd al film çek parkta sat insan para kazanmak isterse yapamıyacağı şey yoktur
  • 02-07-2010, 01:35:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersinde olsan belki ayarlardık

    Az paran varsa pazarda limon sat ? Cidden diyorum arkadaş kasayı 20 tlye alıyordu 40 tl kazanıyordu %100 kar

    En son gördüğümde günde 7 kasa satıyorum diyordu artık ama tabi uyanıkda olmak lazım yoksa boş cd al film çek parkta sat insan para kazanmak isterse yapamıyacağı şey yoktur
    Aileme şaka ile karışık limon cd vs işini açtım az önce babam direk karşı çıktı.
  • 02-07-2010, 01:43:21
    #6
    Hocam aynen.İnsan para kazanmak istiyorsa gerçekten yapamayacağı şey yoktur , kendim bizzat yaşadım.
  • 02-07-2010, 12:24:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Balıkesir tarafında olsaydınız Enerjisa'ya sokabilirdim sizi
  • 02-07-2010, 12:56:20
    #8
    dizi sat iyi para bırakıyor.
  • 02-07-2010, 13:19:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @Snopy: Canınız sağolsun, teşekkür ederim .
    @tito: Dizi derken ?. İndir sat olayı gibimi ?