Lise sona geçtim ve Elektrik bölümü üzerine okuyorum. Bu yaz döneminin başında bir elektronikçide çalışıyordum. Ustanın oğlunu yaptıklarından dolayı pataklayıp işten ayrıldım. Yaşıtlarımın çoğu iş buldu çalışıyor. Evde yat yat sıkıldım öyle böyle değil yani.
Canım çalışmakta istiyor. Kariyer sitelerinden bazı elektrik kuruluşlarına başvuruda bulundum büyük ihtimalle oda olmayacak. Para kazanma ve çalışma konusundada hırslıyım ancak iş bulamıyorum.

Neler yapmamı önerirsiniz.


