• 01-07-2010, 00:14:52
    #10
    Güzel olacak.
    Gönderdim başarılar...
  • 01-07-2010, 00:38:43
    #11
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdim başarılar...
    +18 destek gelmiş. Teşekkürler herkese.
  • 01-07-2010, 02:32:42
    #12
    yazdık hadi hayırlısı
  • 01-07-2010, 08:37:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bende yazdım da, Türkçemi yazacağız ingilizcemi Site ingilizce ama yorumların yarısı türkçe.
  • 01-07-2010, 10:34:02
    #14
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yazdım da, Türkçemi yazacağız ingilizcemi Site ingilizce ama yorumların yarısı türkçe.
    Türkçe - İngilizce farketmez. Dediğim gibi gülücük yazsanız yine farketmez. Destekleriniz için teşekkür ederim.
  • 01-07-2010, 10:51:56
    #15
    Yorum attım
  • 01-07-2010, 10:59:43
    #16
    Ziyaretçi # 1. July 2010, 07:48
    Ziyaretçi writes: CcC inci s***r aga başarılar...

    Hey Allah' ım ya..

    Ben attım yorumumu.
  • 01-07-2010, 11:15:30
    #17
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçi # 1. July 2010, 07:48
    Ziyaretçi writes: CcC inci s***r aga başarılar...

    Hey Allah' ım ya..

    Ben attım yorumumu.
    klasik inci üyesi =)

    teşekkür ederim.
  • 01-07-2010, 12:06:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    attım yorumu