batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yazdım da, Türkçemi yazacağız ingilizcemi Site ingilizce ama yorumların yarısı türkçe.
Türkçe - İngilizce farketmez. Dediğim gibi gülücük yazsanız yine farketmez. Destekleriniz için teşekkür ederim.