http://www.turkcell.com.tr/bireysel/.../messenger/wlm
ilk önce mesaj geldi kabul edildiniz ayarlar ve uygulamayı indirmek için sms gelicek dendi..
Neyse ilk önce uygulama linki gelmiş açıyor turkcell wap sitesi çıkıyormuş ordan live messengeri bilgisayar hızında kullanmak için satın alın diyordu tıkladı ama sunucu hatası filan dedi bir kere kabul etti site kapanış anlamadı

Neyse sonra messenger ayarları geldi kayık ettik artık o siteyede girmiyor kafayı yemek üzereyiz ne yapıcaz beyler