• 24-06-2010, 23:25:07
    #1
    Elazığ'ın Karakoçan ilçesine bağlı Yoğunağaç Jandarma Karakolu'na teröristlerce saldırı düzenlendi.
    Bölgeye çok sayıda ambulans sevk edilirken, güvenlik güçleri ile bir grup terörist arasında çıkan çatışmada 2 asker ŞEHİT oldu.1 vatandaş öldü, 3 asker ile 3 vatandaş yaralandı.

    Yeter artık yeter bıktık bu haberlerden
  • 24-06-2010, 23:26:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH bu millete sabır versin VATAN sagolsun ALLAH rahmet eylesin
  • 24-06-2010, 23:32:21
    #3
    Başımız sağolsun. Hepimizde ölsek de bu ülke bu pisliklerden temizlenecek.

    Birşey soracağım bugün MGK'dan şu doğuya profesyonel asker gönderme işi noldu?
  • 24-06-2010, 23:32:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mekanları cennet olsun , Allah rahmet eylesin...

    ne zaman kadar şehit haberleri alıcaz?
  • 24-06-2010, 23:43:37
    #5
    ŞEREFSİZLERİN sitesini öğrendm tanidiginiz becerikli heykır varsa ulaştıralim

    ...
  • 24-06-2010, 23:51:22
    #6
    gerçekten üzücü haber yne..
    mekanları cennet olsun...
  • 25-06-2010, 00:00:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mekanları cennet olsun
  • 25-06-2010, 00:01:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bazı yerlerde çatışma bitti yazıyor ama halen çatışma devam ediyormuş kırsal alanda sivil yaralılar ve ölen vatandaşlarımız varmış karakolun önüne getirmişler yaralıları.:@

    Tekrar başımız saolsun.
  • 25-06-2010, 00:04:33
    #9
    Başımız sağolsun.