Bazı yerlerde çatışma bitti yazıyor ama halen çatışma devam ediyormuş kırsal alanda sivil yaralılar ve ölen vatandaşlarımız varmış karakolun önüne getirmişler yaralıları.:@

Tekrar başımız saolsun.