Mynet'in İlk Tasarımları :) /NOSTALJİ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mynet'in İlk Tasarımları :) /NOSTALJİ
15
●
1.124
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mynet'in İlk Tasarımları :) /NOSTALJİ
1
2
22-06-2010, 15:13:04
#10
KoRuYuCu
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar o zamanlar tasarım pek bilmiyordum, kusura bakmayın.
22-06-2010, 15:18:17
#11
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
O zamanlar web 2.0 ve ajax keşfedilmemişti keşke hep öyle sade olsaydı Mynet şimdi haberlerini okumaya utanıyorum bazen...
22-06-2010, 15:25:17
#12
exlampe
Üyeliği durduruldu
hotmail süpermiş
22-06-2010, 15:28:08
#13
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
Alıntı
HoTMaiL
Harika ya
22-06-2010, 15:30:27
#14
ReklamFace
10 sene sonra bu haline güleriz
22-06-2010, 15:33:52
#15
sahadantv
yahoo en dandiği bence
22-06-2010, 16:44:55
#16
haXan1711
Mynetin reklam aldığı Genpa firmasının tanıtım bannerindeki telefonlar nasıl peki ?
Erricsson T serisi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler