Biraz nostalji yapalım
bakınız.
Mynet'in İlk Tasarımları :) /NOSTALJİ
15
●1.124
- 22-06-2010, 13:42:33Obaaa ne güzelmiş mynet

http://web.archive.org/web/199612200...//hotmail.com/
bu da hotmail. Adamlar 500k olduk diye seviniyolarmış
- 22-06-2010, 14:47:36offf off. o yıllarda ne işimiz varidi chatte. site açaydık ya

şimdi elin sitelerine bakarız
- 22-06-2010, 14:49:20Hala hiç geç değil ki bizden 10 yıl sonrakilerde bunun aynısını bizim zamanızdaki siteleri görünce dicek..teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2010, 14:50:10bizim siteler o kadar büyük olsa da keşke deseler.Yamaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2010, 14:54:03teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah olur kardeşim niye öle diyorsun bu mynet'i yapanlar insan değilmi ancak belliki sabretmiş buralara gelmişler. Ancak hedefi büyük tutmak lazım ne bilim gidip oyun sitesi, dizi sitesi açarak buralara ulaşamazsın tabiki. Ve tabi birazda cüzdanın olcak...

