• 22-06-2010, 13:07:17
    #1
    Biraz nostalji yapalım

    bakınız.
  • 22-06-2010, 13:42:33
    #2
    Obaaa ne güzelmiş mynet

    http://web.archive.org/web/199612200...//hotmail.com/


    bu da hotmail. Adamlar 500k olduk diye seviniyolarmış
  • 22-06-2010, 14:08:57
    #3
    yazılar karizmatik HoTMaiL
  • 22-06-2010, 14:47:36
    #4
    offf off. o yıllarda ne işimiz varidi chatte. site açaydık ya

    şimdi elin sitelerine bakarız
  • 22-06-2010, 14:49:20
    #5
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    offf off. o yıllarda ne işimiz varidi chatte. site açaydık ya

    şimdi elin sitelerine bakarız
    Hala hiç geç değil ki bizden 10 yıl sonrakilerde bunun aynısını bizim zamanızdaki siteleri görünce dicek..
  • 22-06-2010, 14:50:10
    #6
    Yamaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala hiç geç değil ki bizden 10 yıl sonrakilerde bunun aynısını bizim zamanızdaki siteleri görünce dicek..
    bizim siteler o kadar büyük olsa da keşke deseler.
  • 22-06-2010, 14:54:03
    #7
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim siteler o kadar büyük olsa da keşke deseler.
    İnşallah olur kardeşim niye öle diyorsun bu mynet'i yapanlar insan değilmi ancak belliki sabretmiş buralara gelmişler. Ancak hedefi büyük tutmak lazım ne bilim gidip oyun sitesi, dizi sitesi açarak buralara ulaşamazsın tabiki. Ve tabi birazda cüzdanın olcak...
  • 22-06-2010, 14:57:52
    #8
    O zaman bile reklam yayınlıyolar yav helal olsun.
  • 22-06-2010, 15:06:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gerçek'ten insanın içiaçılıyor nostalji falan yapınca kendimden geçtim neydi o mynet'in gece 12'de site güncelleniyor diyerek bir index atışı vardı offf ki ne offff