• 20-06-2010, 01:23:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi misiniz Acer'in kalitesizliği konusunda?
    Salı günü alıcam laptop'u, her kafadan ayrı ses çıkıyor. Yanlış anlamayın, önerileriniz benim için çok değerli. Her kafadan ayrı ses çıkıyor dememin sebebi, herkes farklı şeylerden -birbirine çelişen şeylerden- bahsediyor. Epey kafam karıştı.
    Ne yapmalıyım :/
    Acer magdurlari

    6-7 senedir sony kullaniyorum cok memnunum. laptopum sürekli acik basina gelmeyen kalmadi ama bi sorun cikarmadi. Sony pahali dersen Dell'e bak derim, Dell'in laptoplarida saglam..
  • 20-06-2010, 08:21:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi misiniz Acer'in kalitesizliği konusunda?
    Salı günü alıcam laptop'u, her kafadan ayrı ses çıkıyor. Yanlış anlamayın, önerileriniz benim için çok değerli. Her kafadan ayrı ses çıkıyor dememin sebebi, herkes farklı şeylerden -birbirine çelişen şeylerden- bahsediyor. Epey kafam karıştı.
    Ne yapmalıyım :/
    Bilgisayar konuları böyledir zaten. Donanımından bileşeninden tutta oyununa kadar , programına kadar kimse aynı fikirde olmaz.

    Ben seni sony'e çekmeye çalıştıkça sen yanlış yola sapıp acer falan diyorsun. Gücün yetiyorsa sony al, 100 200 lira daha az veriyim diyorsan dell al. Ama 300 400 daha az vereyim hp, acer , toshiba vs alayım diyorsan söyleyeyim, uzun süreli kullanımda memnun kalmayacaksın.
  • 20-06-2010, 08:49:43
    #12
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HP önermiyorlar pek :/
    Ama dediğiniz özelliklerde daha ucuza bi Acer buldum.
    Sony'den vazgeçmemi sağlayabilir bu modeli, ucuz&özellik olarak Sony'den yüksek.
    Acer 5740G-434G50MN
    hocam kafan mı iyi ? hp yi bırakıpta acer alırsan "yuh"derler..hp alıpta kullanmadan anlayamazsın kalitesini.türkiye leptop piyasasanın kaç senedir en çok satış yapan firması hp dir..Toshiba çok ısınır..Kullanınca anlarsın..Kulaklarımı çınlatırsın.Uzun kullanım felan demişte ? o arkadaşlar ne kadar hp leptop kullanmış merak ediyorum..Dell'de iyidir ama servis hp kadar gelişmiş degil..geçen gün birşey istedim hp baglandı direk bilgisayarıma 2 dakikada hallettiler sorunu.uzaktan baglantı ile kurup hallediyorlar..
  • 20-06-2010, 09:36:00
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Macbook öneririm.Sony'e gelince herşeyi kalitelidir sıkıntı yaşamazsın