SystemMaiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6-7 senedir sony kullaniyorum cok memnunum. laptopum sürekli acik basina gelmeyen kalmadi ama bi sorun cikarmadi. Sony pahali dersen Dell'e bak derim, Dell'in laptoplarida saglam..
12
●836
hp yi bırakıpta acer alırsan "yuh"derler..hp alıpta kullanmadan anlayamazsın kalitesini.türkiye leptop piyasasanın kaç senedir en çok satış yapan firması hp dir..Toshiba çok ısınır..Kullanınca anlarsın..Kulaklarımı çınlatırsın.Uzun kullanım felan demişte ? o arkadaşlar ne kadar hp leptop kullanmış merak ediyorum..Dell'de iyidir ama servis hp kadar gelişmiş degil..geçen gün birşey istedim hp baglandı direk bilgisayarıma 2 dakikada hallettiler sorunu.uzaktan baglantı ile kurup hallediyorlar..