160 la radara girdim cezası nedir :( - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
160 la radara girdim cezası nedir :(
27
●
20.853
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
160 la radara girdim cezası nedir :(
1
2
3
4
18-06-2010, 21:24:49
#28
Burti
Reveloper
exlampe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tekrar belirtiyorum 275 tl ceza geldi
tutturan arkadaşlara ve diğer arkadaşlarada teşekkürler
trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler