• 17-06-2010, 12:37:00
    #1
    Arkadaşlar telefonumun şarjı bitti şarjda kayıp arkadaşları arıyamıyorum acaba düz lisede olup ve öğlenci olan arkadaşlar saat kaçta gidecek bir bilgisi olan varsa sevinirim lise 1 ....
  • 17-06-2010, 12:39:24
    #2
    11 gibi git, Milli Eğitim genelge yayınlamış okul çıkış saatinde verilsin diye fakat çok fazla takacaklarını zannetmiyorum. 12 1 gibi alırsınız..
  • 17-06-2010, 12:39:40
    #3
    şimdi gidin keyfinize bakın derim ben. her zaman bizim lisede 4-5 gibi dağıtılırdı.

    ne güzel olur o son günler okulun bitmesine 1-2 hfata kala hocalarla muhabbet oyunlar.
  • 17-06-2010, 12:41:11
    #4
    Bende sabahtan gidecem.. Aynı saatte yani.. Arkadaşlarla takılırız dışarda erken vermezlerse
  • 17-06-2010, 12:55:37
    #5
    Valla bizimkileri arayabilsem bende erkenden gidip takılırızda noları aklımda değil şimdi sabah gidipde sap gibi kalmak istemiyorum..
  • 17-06-2010, 13:06:48
    #6
    Kafana göre git al
  • 17-06-2010, 13:14:12
    #7
    Valla bizim tosun beni okulda kovalar.. Okula geç kalınca okula almaz.. Saçın uzunsa berbere gönderir... Ayakkabın beyazsa eve gönderir. Liseye geçince biraz rahatlarız dedik bura daha beter çıktı... Karne ye geç kalırsam napar bilmiyom valla..
  • 17-06-2010, 13:22:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Normal okul saatinde git. Son ders verirler büyük ihtimal.
  • 17-06-2010, 13:37:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Lise 1 = Yaş: 60 Gerçekten ilginç.