Valla bizim tosun beni okulda kovalar.. Okula geç kalınca okula almaz.. Saçın uzunsa berbere gönderir... Ayakkabın beyazsa eve gönderir. Liseye geçince biraz rahatlarız dedik bura daha beter çıktı... Karne ye geç kalırsam napar bilmiyom valla..