• 13-06-2010, 21:55:31
    #19
    Fighter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dvdsi çıkar çıkmaz almıştım. Hayatımı değiştiren bir film FightClub. Ama ne yazıkki anlamayan çok var filmi. Anlamayanı geçtim, süper dövüş filmi diyenler var. Onlar daha vahim. Ben 20'ye yakın izlemişimdir.
    Bende @Fighter yani Gökhan abim sayesinde bu filmin gerçek önemini anladım. Dedim ki Gökhan abi bişeye bu kadar önem veriyorsa o gerçekten önemlidir. Harbidende yanılmadım yani.
  • 13-06-2010, 22:51:51
    #20
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne kadar kapitalizm eleştirisi yapsa da bu filmde oynayan oyuncuların kapitalizmin kucağında hollywood züppeleri olması oldukça düşündürmüştü beni.
    Filmin yönetmeni David Fincher'ın dünyanın hatrı sayılır reklam yönetmenlerinden biriydi. Uzun metraj filmlerinden önce dünyanın en büyük markalarına reklam filmleri çekmiştir. Fight Club, Fincher'ın reklam filmlerinde idrak ettiği kapitalist tüketme çılgınlığına bir manifestosudur zaten...

    Bir baş ucu filmidir. 6 ayda bir izlerim. Bu sitenin %80'inin yaşı ilk kez sinemada izlemeye yetmemiştir. Ama hala her izlediğimde yeni bir şey farkedebildiğim bir baş yapıttır. Bir reklam filmi yönetmeninin, reklam filmi mantığı ile çektiği ve her saniyesine bir mesaj gizlediği bir uzun metraj.
  • 15-06-2010, 13:59:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar mıyız beyler?
  • 15-06-2010, 14:03:18
    #22
    Dün yine izledim filmi, V for Vendetta ile bu film benim de en çok etkilendiğim filmler, hemen hemen her izleyenin de bunu söylediğine eminim, film ötesi birşey.
  • 15-06-2010, 14:08:03
    #23
    İzledim ancak anlayamadığım sahne örneğin uçaktan iniyor evini patlamış görüyor ikinci kişiliği ile aynı kişiliği nasıl farklı yerlerde bulunuyor ben mi yanlış anladım?
  • 15-06-2010, 14:17:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzledim ancak anlayamadığım sahne örneğin uçaktan iniyor evini patlamış görüyor ikinci kişiliği ile aynı kişiliği nasıl farklı yerlerde bulunuyor ben mi yanlış anladım?
    Uçaktan iniyor evini patlatıyor, sonra hava alanına geri gelip tekrar evine gidiyor.

    Yada şöyle olabilir : uçağa binmeden önce eve patlayıcıları yerleştiriyor, gidince ev patlıyor.
  • 15-06-2010, 19:58:47
    #25
    indiriyorum bakalm (:
    Ben de Batman hayranları falan mı açsam
  • 15-06-2010, 20:14:24
    #26
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    American history x de güzel film. Beni bazı kesime uzaklaştıran filmlerden biri
    + iki filmide en az 10 kere izlemişimdir edwardı bu filmde daha çok beğeniyorum. american history x i izlemeyenler varsa bu aralar kesinlikle izlemeli...
  • 15-06-2010, 20:58:53
    #27
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + iki filmide en az 10 kere izlemişimdir edwardı bu filmde daha çok beğeniyorum. american history x i izlemeyenler varsa bu aralar kesinlikle izlemeli...
    oleyy tek degilmişim oleyy be azınlık değilmişim
    şaka bi yana da ikisi de süper film