Dengesiz tarz vBulletin t-shirti yapsa - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dengesiz tarz vBulletin t-shirti yapsa
14
●
845
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dengesiz tarz vBulletin t-shirti yapsa
1
2
Anket
Alır mısınız?
Toplam Katılımcı Sayısı:
26
Alır mısınız?
Alırım
%30,77 (8 Oy)
Almam
%42,31 (11 Oy)
Düşünmem lazım
%26,92 (7 Oy)
12-06-2010, 18:03:06
#10
Snopy
Üyeliği durduruldu
LeFleur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden topluluk yapmayı bekliyorsunuz ki ?
http://www.tish-o.com.tr/design.asp
girin yapın alın giyinin...
Sadece t-shirt 19 tl baskı vs hariç
12-06-2010, 18:05:03
#11
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
20-25 tl veremiyorsan git pazardan giyin arkadaşım konuyu niye baltalıyorsunuz.
12-06-2010, 18:11:29
#12
vBulletinMaster
http://www.cafepress.com/vbulletin.644989
Burada yabancıların yaptığı varda çok renksiz beceriksizce bir çalışma dengesiztarz kat kat iyisini yapar
12-06-2010, 18:25:02
#13
LeFleur
Üyeliği durduruldu
çevrenizdeki baskı yapan yerlerede sorabilirsiniz. ben lost t-shirti yaptırmıştım kaliteliydi 10TL limon pazarının orada ankarada....
12-06-2010, 18:27:14
#14
beraterylmz
Bende alırım ö.değil güzel olursa
12-06-2010, 18:52:23
#15
Uix
LeFleur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çevrenizdeki baskı yapan yerlerede sorabilirsiniz. ben lost t-shirti yaptırmıştım kaliteliydi 10TL limon pazarının orada ankarada....
Eskişehirde Limon Pazar 20 TL diyo
Farka Bak
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler