Yaaa sabıırr , kart 02/07 de teslim olmuş ne bi haber ne bişey . aradım sordum bunu dün öğrendim .
sabah gittim aldım kartımı görevli telefon numaramı giremedi sistem arızasından ben değiştirdim bankamatikten .
hadi bunlara eyvallah eve geldim şifre almak için arıyorum bayan çıkıyor adresi doğru söylüyorum yönlendiriyor bi yere yönlendirdiği yerdeki adam adres yanlış diyor ..
neyse bunuda atlattım belirledim şifremi ancak ;
giriyorum siteden interaktif bankacılığa , her girişimde telefon a onay kodu gönderiyor .
bu hep böylemi kalacak ?
ayrıca ..
havale falan da yapamıyorum talimat vermemişim yahu daha ne kadar uğraşacaz bunun için ?