• 10-06-2010, 18:32:12
    #10
    Her türlü dns ve proxy sitesini denedim.

    G-İ-R-E-M-İ-Y-O-R-U-M !
  • 10-06-2010, 18:33:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NAvige de işe yaramıyor bende gene giremiyom.
    hocam bakı sitesinde detaylı ve videolu anlatılıyor denedinizmi?
  • 10-06-2010, 18:42:55
    #12
    cesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NAvige de işe yaramıyor bende gene giremiyom.
    Ben navige'yle sorunsuz giriyorum, bence tekrar deneyin.
  • 10-06-2010, 18:42:56
    #13
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.navige.com Sorunsuz giriyorum.
    +1.Eski dns ayarlarını otomatik olarak atayın.Navigeyi kullandıktan sonra ie ve mozilla ile rahatça gezinebilirsiniz.Arada sırada google chrome da sorun olabiliyor.