• 06-06-2010, 21:31:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar babamın ziraat bankasından talep etmiş olduğu kredi kartı var bu kart babam emekli olduğu için emeklilere özel bir kart 1000 TL'lik limit var fakat benim alacağım notebook 1650 TL 12 ay taksit'e bölmek istiyorum, 135 TL'yi 12 ayda ödeyeceğim fakat bilmediğim sorun şu 1000 TL'lik limite 1650 TL çekermi? eğer çekmez ise yapmam gereken başka bir şey varmı?
  • 06-06-2010, 21:43:39
    #2
    Cekmez hocam. 650 nakit verip kalanı kart ile cektire bilirsin
  • 06-06-2010, 21:46:38
    #3
    gncemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar babamın ziraat bankasından talep etmiş olduğu kredi kartı var bu kart babam emekli olduğu için emeklilere özel bir kart 1000 TL'lik limit var fakat benim alacağım notebook 1650 TL 12 ay taksit'e bölmek istiyorum, 135 TL'yi 12 ayda ödeyeceğim fakat bilmediğim sorun şu 1000 TL'lik limite 1650 TL çekermi? eğer çekmez ise yapmam gereken başka bir şey varmı?
    650 Türk lirasını karta nakit yatır, öyle çektir. Belki olur..
  • 06-06-2010, 21:50:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    650 Türk lirasını karta nakit yatır, öyle çektir. Belki olur..
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cekmez hocam. 650 nakit verip kalanı kart ile cektire bilirsin
    teşekkürler, hocam fakat babam hâlâ olur diye ısrar ediyor napayım şöyle diyor aylık ödemen 599 TL olsa verir diyor fakat 1000 TL 'yi geçerse olmaz diyorlar
    nasıl olacak kafam karıştı
  • 06-06-2010, 22:33:59
    #5
    gncemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler, hocam fakat babam hâlâ olur diye ısrar ediyor napayım şöyle diyor aylık ödemen 599 TL olsa verir diyor fakat 1000 TL 'yi geçerse olmaz diyorlar
    nasıl olacak kafam karıştı
    aylık ödemeyle alakası yok ne yazık ki. bakkal sana 10 lira hesap açarım dese, sen 100 liralık mal alacağım ayda 10 lira öderim diyemezsin, o senin toplam limitindir
  • 06-06-2010, 22:37:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık ödemeyle alakası yok ne yazık ki. bakkal sana 10 lira hesap açarım dese, sen 100 liralık mal alacağım ayda 10 lira öderim diyemezsin, o senin toplam limitindir
    peki arttırma imkanımız olabilirmi? illaki nakitten ödememmi gerekiyor?
  • 06-06-2010, 22:40:09
    #7
    gncemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki arttırma imkanımız olabilirmi? illaki nakitten ödememmi gerekiyor?
    Babanızın banka ile görüşmesi gerek. İnternetten, telefonla yada şube de limit artırım talebi yapabilirsiniz.
  • 06-06-2010, 22:46:34
    #8
    2 tane kartı varsa, hepsiburada.com da iki kartı kullanarak taksite bölebiliyorsunuz
  • 06-06-2010, 22:54:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane kartı varsa, hepsiburada.com da iki kartı kullanarak taksite bölebiliyorsunuz
    babam ilk kullanımda aylık taksidiniz o kullandığınız limit geçmiyorsa çekebilirsiniz diyor, ama ikinci olan taksit ise böyle olmaz diyor