Herşeyden Bahseden Adam (Deli bu adam) :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herşeyden Bahseden Adam (Deli bu adam) :)
10
●
707
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Herşeyden Bahseden Adam (Deli bu adam) :)
1
2
06-06-2010, 20:07:20
#1
Anybody
Msn'den arkadaş yolladı, izledim. Sunucu bir soru sordu 100 cevap verdi.
http://www.dailymotion.com/video/x99...seden-adam_fun
06-06-2010, 20:32:45
#2
sinancug
adama bak ya nerden giriyor nerden çıkıyor
06-06-2010, 20:33:49
#3
Hukonline
Platin üye
Silaha karşıyım diyor belinden kuru sıkı çıkarıp kameraya sallıyor.
06-06-2010, 21:48:42
#4
aselsoft
Çıktığı yer belli girdiği yer belli değil
06-06-2010, 22:09:32
#5
Anybody
Anlatıyoda anlatıyor sonra ne diyim yaa işte silahlar felan filan sonra köpek ısırdı felan filan kurbanlar 400-500müş o zamanlar..
06-06-2010, 22:11:05
#6
Burti
Reveloper
Taksimin delisi bu Eröla sorun bilir o
07-06-2010, 03:41:27
#7
Anybody
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Taksimin delisi bu Eröla sorun bilir o
O kadar meşhur oldu he ?
07-06-2010, 03:53:24
#8
Abdlsmt!
hâla anlamadım
kim kimi silahla selam yollamış yemekteyken tehdit etmiş yok yanlış oldu
nasıl beceriyor anlamadım.
07-06-2010, 04:08:35
#9
lost42
CENK! CENK! eheh
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler