• 06-06-2010, 00:09:09
    #1
    Analog tv kartımda HD Kanalları nasıl seyredebilirim ?
    Kanalların sağ ve sol tarafları görünmemekte.Kayıt yaptığım zamanda kenar ve köşeler tam almamakta..

    ve intervideo WinDVR 3 den başka önerebileceğiniz programlar var mı ?

    Not : D smart'ı pc'ye bağladım.
  • 06-06-2010, 00:29:42
    #2
    Analog tv Kartında nasıl HD kanal seyredebilirsin hocam? HD analog yayın var mı?
  • 06-06-2010, 00:32:13
    #3
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Analog tv Kartında nasıl HD kanal seyredebilirsin hocam? HD analog yayın var mı?
    D-smart 'ı pc ye bağladım.
  • 06-06-2010, 04:23:12
    #4
    Problemi çözdüm :

    Eğer bu şekil bir problemle karşılaşıpta benim gibi neye uğradığını şaşıran olursa çözüm buldum;

    d smart - ayarlar - sistem ayarları - tv ayarları - tv standartı - Görüntü oranı : 16:9 Geniş yaptım sorun çözüldü.