tamam dedim ona senin notunu ben verdim
(bayanların araba macerası o ayrı birşey
)Tekrar edeyim, kursla sonuna kadar pazarlık et ve herşeyi biz ödeyeceğiz derse de inanma, nerelere gidilecek diye sor, bütün işi sen takip et. Git emniyete kaç para verdiğini öğren, git vergi dairesine, git trafiğe hesabını yap sonra git sürücü kursuyla pazarlığa otur. 200 dediği rakama 130 asıl 140 a kesin anlaşırsın.
haziran 20'de reşit olup 21 inde yazılacaktım ben ehliyet'e olmadı bu