• 03-06-2010, 14:52:24
    #10
    Pazarlık ettiğin kurs en iyisidir. İyi diye birşey yok. Hepsi aynı şeyi öğretir. Ehliyeti alan pat diye trafiğe çıkamaz, benim ablam aldı araba vitesteyken marşa basıyor tamam dedim ona senin notunu ben verdim (bayanların araba macerası o ayrı birşey )

    Tekrar edeyim, kursla sonuna kadar pazarlık et ve herşeyi biz ödeyeceğiz derse de inanma, nerelere gidilecek diye sor, bütün işi sen takip et. Git emniyete kaç para verdiğini öğren, git vergi dairesine, git trafiğe hesabını yap sonra git sürücü kursuyla pazarlığa otur. 200 dediği rakama 130 asıl 140 a kesin anlaşırsın.
  • 03-06-2010, 14:54:50
    #11
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazartesi günü son başvuru günü 3 temmuz için.

    Nasıl yaaa haziran 20'de reşit olup 21 inde yazılacaktım ben ehliyet'e olmadı bu
  • 03-06-2010, 20:57:50
    #12
    baktım tüm fiyatlar birbirine yakın kadıköyde bi sürücü kursuna kaydoldum atalay sürücü kursumu ne hem minibüslere yakın hemde mekanı güzeldi
  • 03-06-2010, 21:04:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baktım tüm fiyatlar birbirine yakın kadıköyde bi sürücü kursuna kaydoldum atalay sürücü kursumu ne hem minibüslere yakın hemde mekanı güzeldi
    hadi bakalım, ilk seferde alırsın inşallah.