• 29-05-2010, 12:48:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    boş işlere ne kadar meraklı olduğumuz görünüyor.
    44.000 üyeye ulaşmış bu kadar da olmaz yaa.
  • 29-05-2010, 12:49:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ülkemizde böyle zeki insanları görmek beni duygulandırıyor. (!)
  • 29-05-2010, 12:55:26
    #12
    ölmek isteyen ne çok insan varmış
  • 29-05-2010, 12:59:14
    #13
    bilinçlendirmek lazım
  • 29-05-2010, 13:09:27
    #14
    Facebook kullanım; yaş ve internet amatörü insanlar oranını düşünürsek az üye bile toplamış.
  • 29-05-2010, 13:26:41
    #15
    bide bu var

    http://www.facebook.com/mebi.kiniyoruz
  • 29-05-2010, 13:41:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu verdiğin sayfanın açıklamasında;

    Alıntı
    MEB'in yaptığı açıklamaya göre, 2011 yılından itibaren hafta sonu tatili 1 güne indirildi. Yalnızca Pazar günü tatil yapacakları bildirilen öğrenciler, Cumartesi günleri okula gelip 6 saatlik(kimi liseler 5 veya 7 olarak değişebilir) etüt ya da sınav benzeri şeylerle günlerini geçirecekler. Cumartesi günü okula gelmek mecbur, çünkü gelmeyenler yok yazılacaklar. Bu uygulamayla beraber iş günü arttığı için, devamsızlıkların 25 güne çıkarılması da gündemde. Bunun kararı ise sonra alınacak.
    diyor.
    asdadasdasd öğrenciler mi bildirmiş bu haberi iş günü nası artıyomuş
    adsadasudhuasdhasu Gülmekten yıkıldım Allahım sen bize akıl fikir ver
  • 29-05-2010, 14:16:42
    #17
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha ne mallıklar var görsen ya buna gene az kişi üye olmuş 300-500 binlik gruplar vardı yok facebook paralı olacak yok gold üyelik yok profiline girenleri gör v.s diye eskiden derdim Türk milleti zekidir diye ama bakıyorum artık iyice mallaşıyor etkisizleştiriliyor gerçi bir yandanda düşünince dünyadaki zeki insanların nüfus oranı her zaman düşüktür ortalama zeka 100 olsun bunun üstünde bulunan insanlar zaten %1 dir zaten genelde, bu yüzden bir milletin zeki olması gibi bir durum yok yani
  • 29-05-2010, 14:31:55
    #18
    Kamera nerde el sallamak istiyorum