• 28-05-2010, 02:41:49
    #1
    Herkese iyi geceler ,

    Arkadaşlar araştırma yaptım ancak bulamadım. Sormak istediğim Garanti Bankasında vadesiz hesabımızdan otomatik ödeme talimatı verdiğimizde hesap işletim ücretinin kesilip kesilmediği.

    Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim.

    İyi çalışmalar.
  • 28-05-2010, 03:06:39
    #2
    2 tane faturaya otomatik talimat verildiğinde kesmiyor.
  • 28-05-2010, 04:34:48
    #3
    2 tane verip, düzenli ödemesinin yapılması için de hesapta sürekli para tutman gerekli.

    Benim bir kere hesapta para yok diye ödeyememişler bir faturayı, aldılar ücret