• 22-05-2010, 22:10:44
    #37
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç model hocam mahsuru yoksa sorabilir miyim?
    Evimin önünde 99 model full versiyonu var. Enjeksiyonlu, Hidrolik vs.. Kapalı garaj arabası. Kullandıkça biryeri patlak veriyor. Daha yeni camın silikonu eskimiş yolda giderken pat cam düştü. Sanayi işi can sıkıcı tabi.Bu kötü yönü.

    İyi yönleride, bakkalda parçasını bulursun, tamponu komple 35 liraya alırsın. Satacam dersen ertesi günü satarsın. Ustası coktur işçiliği azdır. Tüplü ve öfkelidir teknolojisine göre az yakar.

    Bütçeni biraz daha arttırabilirsen marka model tavsiyesi verebilirim. Ama bu paraya Tofaş en iyi çözüm. Örneğin Tigrayı alırsın, yakıtından şikayet edersin. 2 kapı bir yerde dert olur. Parçası bozuldumu yanarsın ateş pahalısı. Satacam dersende aylarca bekleyebilirsin vs. Sen en iyisi 6 bine bir şahin al 2 binde yakıtına masrafına ayır. 2 yıl seni götürür sonra aracı değişirsin zaten.
  • 22-05-2010, 22:18:56
    #38
    Peugeot 106 nasıl bir otomobil bilgi verebilecek var mı ? Arıza falan çok çıkarır mı bir de köy yoluna gider mi

    Ben de almak istiyorum Peugeot 106 az daha zengin olsam 306
  • 22-05-2010, 22:37:50
    #39
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peugeot 106 nasıl bir otomobil bilgi verebilecek var mı ? Arıza falan çok çıkarır mı bir de köy yoluna gider mi

    Ben de almak istiyorum Peugeot 106 az daha zengin olsam 306
    Lakabı otoban faresidir iyi uzar modifiye falan yapmazsanız gayet güzel gider köy yollarında ufak şirin göze hoş gelen bi arabadır para kazanmaya basladıgımda hemen alıcam inş ama herhangi bir kaza anında kağıta dönüşebiliyo

  • 22-05-2010, 22:56:36
    #40
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peugeot 106 nasıl bir otomobil bilgi verebilecek var mı ? Arıza falan çok çıkarır mı bir de köy yoluna gider mi

    Ben de almak istiyorum Peugeot 106 az daha zengin olsam 306
    Arkadaş aşağıda cevabı vermiş

    efgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lakabı otoban faresidir iyi uzar modifiye falan yapmazsanız gayet güzel gider köy yollarında ufak şirin göze hoş gelen bi arabadır para kazanmaya basladıgımda hemen alıcam inş ama herhangi bir kaza anında kağıta dönüşebiliyo

    Ben hastasıyım şahsen. Temmuz ayı ortalarında almayı planlıyorum Allah kısmet ederse
  • 23-05-2010, 00:12:30
    #41
    Önemli bir konuyu atladık.
    Bu araçların vergi durumları nasıl?
    Malum iş arabayı almakla bitmiyor.
  • 23-05-2010, 16:33:05
    #42
    Üyeliği durduruldu
    94 model broadway tavsiye ederim..

    mazda,ford gibi araçlarda bulursun ama temiz olmaz..

    94 model brodwayde en temizine vereceğin para 7lira..

    7liraya mazda alsan en problesi denk gelir..dikkatli ol..

    ----

    Broadway vergisi 70-80 lira,
    yakıtı km'de 140-170 kuruş (lpg)

    Uno'da alabilirsin.130 kuruş yakıyor.
  • 23-05-2010, 16:41:53
    #43
    http://www.araba.com/2520265/Hyundai%20Excel

    uzun yıllar kullandık hyundai excel. çok memnun kalırsın kesinlikle araştırmanı öneririm bizim elimizden 3 tane geçti...
  • 23-05-2010, 17:11:22
    #44
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.araba.com/2520265/Hyundai%20Excel

    uzun yıllar kullandık hyundai excel. çok memnun kalırsın kesinlikle araştırmanı öneririm bizim elimizden 3 tane geçti...
    Çok uygun ve fiyatına göre de çok şık bir arabaymış hocam. Bunların vergisi nasıl? Bir de yakıt tüketimiyle yedek parça fiyatları? Sakıncası yoksa cevaplayabilir misiniz?
  • 23-05-2010, 23:19:03
    #45
    ilk tavsiyem: Egg Kasa 1992-1995 Honda Civic tir. 8 bin liraya 1.5 ex veya 1.5 el modellerinden piyasada var 1.5 90 beygir hem seri hem az yakar eğer lpg li alırsan 18, 20 kuruş civarında yakar. Ayrıca bu fiyatlara alabileceğin en düzgün görünümlü en sağlam arabadır elindede kalmaz. Sedan veya Tek Kapı Hatchback hangisi içine sinerse tek kapılarıda geniştir içi tigra gibi değildir. misal 3 kişi arkaya rahat oturur. uzatmayayım fazla..

    2. Tavsitem Mazda 323 olucaktır. 91, 97 arası sedan veya 91 94 hatchback 7.5 8 bine çok temizini alabilirsin. hırpalanmış olanları 5.5 ile 6.5 arasında değişir. şu an ben 94 323 hb kullanıyorum. verdiği direksiyon keyfini 2005 model araçlardan alamadım. Şekli desen bi dönem herkesin hayalini kurduğu araç. açılıp kapanan farları yeter sorunsuz bir araçtır. Kullanan bilir zaten. Her neyse kendi aracımı methetmek gibi bir niyetim yok lakin iyi bir araçtır. 92 ve yukarı modellerini tavsiye ederim.

    Daha yeni araçlar olsun dersen; 97 ve üzeri temiz Tipo, Peugeot 106, Citroen Saxo 1.4, Suzuki Swift 1.3 olabilir.

    Ayrıca Reno Clio 96 - 99 arası Hatchback Tavsiye Ederim Hem Daha yeni lpg ilede uyumlu o fiyatlara az yakan çok kaçan araçlardan biridir renoyu anlatmaya gerek yok zaten.

    Son olarak Opel Corsa olabilir 93 ve üzeri olursa daha iyi olur. 1.4 Swing modeli o fiyatlara yeterince var.


    ilk olarak aklıma gelenler bunlar.