lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.araba.com/2520265/Hyundai%20Excel

uzun yıllar kullandık hyundai excel. çok memnun kalırsın kesinlikle araştırmanı öneririm bizim elimizden 3 tane geçti...
Çok uygun ve fiyatına göre de çok şık bir arabaymış hocam. Bunların vergisi nasıl? Bir de yakıt tüketimiyle yedek parça fiyatları? Sakıncası yoksa cevaplayabilir misiniz?