• 21-05-2010, 23:04:07
    #1
    Arkadaşlar biliyorsunuz okullar bitmek üzere bir üniversiteli olarak bende okul okuyorum ama siz neyi kast etmek istediğimi anladınız bence davet sistemi bir süreliğine kapanmalı.
  • 21-05-2010, 23:08:23
    #2
    Kesinlikle katılıyorum, her yaz olduğu gibi bu yazda şikayetim var vs kategorilerinde bolluk yaşanmaması dileğiyle
  • 21-05-2010, 23:14:33
    #3
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum, her yaz olduğu gibi bu yazda şikayetim var vs kategorilerinde bolluk yaşanmaması dileğiyle
    Bu yüzden diyorum bende şimdide ---host diye üyelikler gördüm.
  • 21-05-2010, 23:23:03
    #4
    Ne durumlara düştük yahu
  • 21-05-2010, 23:23:11
    #5
    Valla benim sektöre el deyirmiyorlar abisi
    Ama canı yanan arkadaşlar için olabilir tabi
  • 21-05-2010, 23:24:28
    #6
    arkadaş kesinlikle çok haklı bir süreliğine kapanırsa r10 net in istikrarı açısındanda iyi olacaktır her davetiyeyi kapan üye olup birilerinin canını yakacak davranşlarda bulunabilir bu bir olasılık ama kuvvetli bir olasılık
  • 21-05-2010, 23:26:47
    #7
    hayırlısı diyelim umarım kapatılır.
  • 21-05-2010, 23:28:57
    #8
    Bizim sektörün okulla alakası yok düzenlemeyle bot,eklenti,script yapanlar ve seo yapıp filtreye sokanları ayıklasınlar kafidir.
  • 21-05-2010, 23:32:39
    #9
    Bu sene kapatsınlar seneye üyelikler kıştan hazırlanmasa adım Ünal değil