• 20-05-2010, 16:07:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acil rem almam gerekli ne önerirsiniz..
    şimdiki bilgisayarımın remi 512 yükselteceğim ne kadarlık bir şey adam eder.. biraz bilgi verirmisinizz
  • 20-05-2010, 16:12:33
    #2
    kingston iyidir. 1-2 gb yeter. tabi pek oyun meraklısı değilsen. oyun meraklısıysan 4 gb tavsiye ederim. alacağın remle bilgisayarındaki remin mhz leri aynı olmalı değilse uyuşmazlık yaşarsın.
  • 20-05-2010, 16:28:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alacaksan bi kere al, 4GB Kingston al.
    (Ömür boyu garantilidir.)
  • 20-05-2010, 16:43:57
    #4
    Kingston Hyper-X alacaksan tavsiye ederim.
  • 20-05-2010, 17:05:24
    #5
    Ram türü ne, ana kart max. kaç gb. ram destekliyor ?
  • 20-05-2010, 18:14:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar hazır konu pc den açılmışken bende 512 mb veya 1 gb ikinci el ekran kartı arıyorum , sizce piyasası ne kadardır? ürünün kaliteli birşey olması lazım.