• 18-05-2010, 12:12:09
    #1
    Merhabalar
    Az önce İş bankasından kredi kartı almış bulunuyorum. bu kredi kartımın hesap özeti harcamalar vs. ev adresime mi geliyor ? (SANAL KREDİ KARTINDAN BAHSEDİYORUM),yani sanal kredi kartından yaptığım harcamalar ev adresime geliyor mu..? Anında mı çekiyor parayı 1 ay sonra mı çekiyor...
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
    Saygılarımla
  • 18-05-2010, 13:35:17
    #2
    normal kredi kartı almadan sanal kedi kartı oluşturamıyorsunuz. işbank internet şubesinden seçiyorsun ekstrenin nereye gelmesini. mail seçersen iyi olur. parayı anında çekip ana kredi kartına borç olarak yansır. ay sonunda ödersin.
  • 18-05-2010, 13:41:17
    #3
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal kredi kartı almadan sanal kedi kartı oluşturamıyorsunuz. işbank internet şubesinden seçiyorsun ekstrenin nereye gelmesini. mail seçersen iyi olur. parayı anında çekip ana kredi kartına borç olarak yansır. ay sonunda ödersin.
    Normal kredi kartını zaten aldım
    Yardımınız için teşekkürler
  • 18-05-2010, 15:38:18
    #4
    geçenlerde başvuruyla ilgili bir konu açmıştınız gelmesi 1 ay sürdü sanırım
  • 18-05-2010, 16:49:05
    #5
    mitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde başvuruyla ilgili bir konu açmıştınız gelmesi 1 ay sürdü sanırım
    Gelmesi 3 hafta beim almam 1 hafta sürdü