• 14-05-2010, 19:54:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı teskereler dılerım ALLAH sevdıklerınıze kavustursun bır pm attım okursanız cevap verırsenız sevınırım
    saygılarımla
  • 14-05-2010, 20:00:02
    #11
    Hayırlı teskereler hocam Allah'a emanet ol.
  • 14-05-2010, 20:11:16
    #12
    sorun olmayacaksa kilo boy öğrenebilir miyim hocam? Hayırlı teskereler.
  • 14-05-2010, 20:25:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hepinize ayrı ayrı teşekkürler

    @Exwore boy 1.76 kilo 107.5 bu şartlarda boya göre 103 en fazla ama işte bende sağlık sorunu olmadığı için birde istediğim için gidiyorum yoksa 1 sene ileriye atıcaklardı.
  • 14-05-2010, 20:57:57
    #14
    Oo baya fazlaymış hocam senin anladım bende sınırı merak ettim de bende de 1.96 boy 98 kilo sorun olur mu acaba diye bir bakayim dedim ama senin ki farklıymış tekrar hayırlı teskereler.
  • 14-05-2010, 21:09:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Torunlar da bot bağlıyor artık hayırlısı olur kardeşim inşallah