Merhaba Arkadaşlar Egitek'den Motorlu Taşıtlar B Grubu sınavına girdim Trafik bilgisinden almış olduğumun puanın yetersiz olduğuna inanıp itirazda bulundum. R10.Net sever arkadaşlar hiç egitek'e sınav itirazı yapıp sonucun kaç gün süre içerisinde açıklandığı ve olum/olumsuz bişe yaşadımı.