• 04-05-2010, 14:06:05
    #10
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 8-10 kitap alacak kadar para yine yolladım

    çok teşekkür ederim.Allah (c.c) hepimizden razı olsun
    Allah Razı Olsun.
    Eğitime destek veren kimseleri görünce içim kıpır kıpır oluyor.
  • 04-05-2010, 14:08:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elimde birçok kitap var, ilkokul içinde var ama az biraz. Roman kişisel gelişim vb. kitapları yollayabilirim isterseniz. İster o şekilde verirsiniz, isterseniz tanıdık bir kitapçıdan değiştirmesini isteyebilirsiniz. Kabul ederseniz yollayayım...
  • 04-05-2010, 14:15:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elimde baya bir kitap var ne yapılması gerekiyorsa hazırım
  • 04-05-2010, 14:19:30
    #13
    emrearici ve ulath

    pm gönderildi
  • 04-05-2010, 14:33:46
    #14
    bende eve bakayım bulursam evdeki kitapları gödereyim bulamazsamda yeni alıp göndermeyi çok isterim
  • 04-05-2010, 14:37:11
    #15
    McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende eve bakayım bulursam evdeki kitapları gödereyim bulamazsamda yeni alıp göndermeyi çok isterim
    desteğiniz için teşekkürler hocam

    beklemedeyiz
  • 04-05-2010, 19:37:12
    #16
    şu anda elimize toplamda 28,33TL bağış ulaştı, devamını bekliyoruz !
  • 04-05-2010, 21:23:55
    #17
    Haydi arkadaşlar 46 k r10'dan 8-10 kişi mi çıkacak?
  • 04-05-2010, 21:56:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Msn ekledim görüşelim hocam