Husky(sibirya kurdu) sahipleri bikaç sorum var?
6
●2.296
- 03-05-2010, 00:43:59Doğru biliyorsun bu cins havlamaz bildiğin gibi yüksek desibelde ulur.Bende Eskişehirde otururken bakmıştım.Askeri lojmandan çıkarıldıkAlıntı

Saldırgan bir cins değil.Eğitimi çok zor olmaz yavru sonuçta şımarık olacak.Alan sana kalmış ama biraz serin olursa hem sen rahat edersın hemde köpek rahat eder.Alıntı - 03-05-2010, 00:46:40Bazı köpekler inanılmaz havlıyo... ama husky hakkında bi fikrim yok. Baktınız çok havlıyo ağızlık takabilirsiniz hem saldırma riski ortadan kalkar hemde havlama... Her havladığında takarsanız hayvan belli bi süre sonra rahatsız olacağı için havlamak istemez... Ben golden besliyorum. Bizim ki sudan biraz korkuyo her uzun süreli havlamalarında camdan su döküyorum sesi kesiliyor...
Bazı arkadaşlar şiddet vs. diyebilir ama köpek eğitimlerinde bu biraz şart diye düşünüyorum (kaldı ki hayvana işkence etmiyoruz...
)

Havlaması vs. yok ama, hiç yerinde durmuyor. Sürekli oyun istiyor..