• 01-05-2010, 19:45:46
    #10
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orda paralı.
    Olabilir, param var okuyorum demek ki. Dergiyi alırken bedava mı veriyorlar sana ?
  • 01-05-2010, 20:02:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Chip Saçmalamaya başlamasa Pcnet ikide bir hacker sırları diye 10 sayfa yazı yazmasa şuanda bilim ve teknik okuyor olmazdım
  • 01-05-2010, 20:03:31
    #12
    eskiden her ay hem chip hemde pcnet dergisini alırdım ama artık kesmiyor. Hep aynı şeyleri tekrarlıyorlar, hep bilindik şeyler...
  • 01-05-2010, 20:55:09
    #13
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir, param var okuyorum demek ki. Dergiyi alırken bedava mı veriyorlar sana ?
    Siteye para verene kadar gidip dergiyi alırım.
  • 01-05-2010, 21:04:09
    #14
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye para verene kadar gidip dergiyi alırım.
    Zevkler ve renkler.
  • 01-05-2010, 21:05:12
    #15
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zevkler ve renkler.
    Tartışılır.
  • 01-05-2010, 21:12:25
    #16
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışılır.
    Tamam.
  • 01-05-2010, 21:47:04
    #17
    Sadece bi' kere almıştım , O da PHP eğitim CD'si veriyordu. 1 - 2 defa CD'i çalıştırdım ama pek meraklısı olarak izlemedim. Dergiyi de okumamıştım diye hatırlıyorum , Şuanda nerelerde bilmiyorum..

    Dergi , Çok önceleri zevkli olurdu. Alıp , okumak.. Bilgilenmek.. Artık her evde bi' bilgisayar & internet var. Bu nedenle en ufak detayına kadar artık İnternet öğretiyor bizlere, Öğrenmemiz gereken bilgileri.. Zamanında Ablam alırdı bi' magazin dergisi , Her hafta takip ederdi. Hatta derginin adınıda hiç unutmam ; Salsa'ydı. O zamanlar internet nerdeee.. Ben bile çoğu zaman o bakındıktan sonra alır , Okurdum.

    Hayatımıza internet geldikten sonra artık pek zevk vermeye başladı , İnternet ile ilişkili herşey..
  • 02-05-2010, 03:32:52
    #18
    Ben PcNet okuyorum daha çok hoşuma gidiyor