Sadece bi' kere almıştım , O da PHP eğitim CD'si veriyordu. 1 - 2 defa CD'i çalıştırdım ama pek meraklısı olarak izlemedim. Dergiyi de okumamıştım diye hatırlıyorum , Şuanda nerelerde bilmiyorum..
Dergi , Çok önceleri zevkli olurdu. Alıp , okumak.. Bilgilenmek.. Artık her evde bi' bilgisayar & internet var. Bu nedenle en ufak detayına kadar artık İnternet öğretiyor bizlere, Öğrenmemiz gereken bilgileri.. Zamanında Ablam alırdı bi' magazin dergisi , Her hafta takip ederdi. Hatta derginin adınıda hiç unutmam ; Salsa'ydı. O zamanlar internet nerdeee..

Ben bile çoğu zaman o bakındıktan sonra alır , Okurdum.
Hayatımıza internet geldikten sonra artık pek zevk vermeye başladı , İnternet ile ilişkili
herşey..