• 28-04-2010, 18:37:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3 GÜnde 5 Kİlo Nasil Verİlİr

    >> > Adam aşırı kiloluymuş. Sağlığı tehlikeye düşünce doktoru
    >> > en kısa zamanda otuz kilo zayıflamasını söylemiş. Nasıl
    >> > yapayım diye kara kara düşünürken gazetede "Garantili zayıflatma" diye
    >>bir
    >> > ilan görmüş ve hemen başvurmuş, "3 günde 5 kilo" programına yazılmış.
    >>Ertesi
    >> > günü sabah kapısı çalmış, açınca bir de ne görsün !
    >> > Karşısında 19 yaşlarında dünya güzeli, sportmen ve üzerinde giysi
    >>olarak
    >>bir
    >> > çift NİKE ayakkabı bulunan bir kadın!!! Kadın kendini tanıtmış,
    >>zayıflama
    >> > şirketinden geldiğini söylemiş, sırtını dönüp koşmaya başlamış,
    >> > sırtında bir etiket varmış, "yakalarsan seninim". Adam kızın
    >> > arkasından koşmaya başlamış, kilometrelerce koşmuş,
    >> > kan ter içinde kalmış ama kızı ormanda yakalamış ve beraber olmuş.
    >>Programın
    >> > dördüncü günü adam gerçekten de 5 kilo zayıfladığını görmüş.
    Kaynak: Wardom http://www.wardom.org/showthread.php?t=53942
    >> > Şirketin zayıflatma metodunu çok beğendiğinden ikinci
    >> > bir programa kaydolmuş, "5 günde 10 kilo". Ertesi günü
    >> > yine kapısı çalınmış, karşısında daha da güzel genç bir kadın, üstelik
    >> > üzerinde bir çift PUMA ayakkabıdan başka bir şey yok ve sırtında yine
    >>bir
    >> > etiket, "yakalarsan seninim". Adam yine canını dişine takıp kadının
    >> > arkasından koşmuş ve kilometreler sonra yakalamış. Programı tamamlamış
    >>ve
    >> > altıncı gün hakikaten 10 kilo daha verdiğini sevinçle görmüş.
    >> >
    >> > Bu defa, şirketin "10 günde 20 kilo" programına kaydolmak istemiş ama
    >> > şirket yetkilisi uyarmış, "emin misiniz, bu program gerçekten çok zor
    >>bir
    >> > etaptır". Adam ısrar etmiş, bütün zorluklara katlanacağını söylemiş.
    >> > Ertesi gün kapısı çalmış, heyecanla koşup açınca karşısında iri yarı
    >> > sportmen genç bir adam görmüş.
    >> > üstelik adamın üzerinde sadece koşu ayakkabıları varmış, onunde de da
    >>bir
    >> > etiket "yakalarsam benimsin"




    -----Konu : Jinekolog



    jinekologun biri lanet olsun der ve doktorluğu birakir. Niyeti

    >araba tamircisi olmaktır. Gider ve sendikanın sınavına girer.

    >Sonuçta


    >100 uzerinden 150 alip gecer. Bunun üzerine bir soruşturma açılır.

    >Müfettişler


    >hocaya sorarlar bu is nasil oldu diye.


    >Hoca :


    >"Valla, yağı değiştir dedim değiştirdi.


    >Filtreyi değiştir dedim


    >degistirdi. Bujileri temizle dedim temizledi."


    >Mufettis :

    >"Iyi de neden 100 degil de 150"


    >Hoca :

    >"Bunlarin hepsini arabanın egzoz deliğinden yapti !!!!!!

    CEHENNEM


    >>Tanrı demiş ki: "Bill, senin durumun hakikaten karmasık. Seni cennete mi
    >>cehenneme mi yollamalı bilemiyorum.
    >>Her eve bilgisayar girmesine yardimci olarak insanliga katkıda bulundun
    >>ama bir yandan da Windows gibi bir rezaleti de yarattın.
    >>Ben de senin özel durumuna göre bir sey yapacagım, cenneti de cehennemi de
    >>ziyaret et,hangisine gidecegine karar ver". "Tamam"demis.
    >>Bill Gates,"Önce cehenneme bir bakayım" ve inmis cehenneme. Bir de bakmıs
    >>berrak sulu bir kumsalda bir sürü güzel kız top oynuyor egleniyor, günes
    >>parlıyor hava süper. "Allaah" demis Bill Gates, "Cehennem böyleyse Cenneti
    >>hakkaten görmek isterim". Ve cennete çıkmış. Bir bakmıs, bulutların
    >>üzerinde bir yer, etrafta melekler uçuşuyor, insanlar lir çalıyor, güzelce
    >>bir yer ama Cehennem kadar degil. "Tamam" demis tanrıya Bill Gates, "Ben
    Kaynak: Wardom http://www.wardom.org/showthread.php?t=53942
    >>cehenneme gitmeye karar verdim."
    >>iki hafta sonra tanrı cehennemi ziyaret edip Bill Gatesin nasıl olduguna
    >>bakmaya karar vermis. Gitmis Bill'in yanına, Bill bir duvara zincirlenmis,
    >>alevler içinde karanlık bir magarada ve zebaniler iskence ediyor.-
    >>Nasılsın? Bill
    >>- Korkunç!!!! Burası iki hafta önce geldigim cehennem degil! Kizların
    >>oynaştığı o güneşli kumsala ne oldu?
    >>- Tanrı cevap vermis:
    >>- O ekran koruyucusuydu...
    >>

    ZİRAAT MÜHENDİSİ

    >>Bankada Çalışan Ziraat Mühendisi kredi için gittiği bir köyden
    >>dönerken,yolda arabası bozulmuş. Ne yapacağını düşünürken ileride bir
    >>kulübe görmüş. Kapıyı çalmış. Kapıyı genç ve çok güzel bir kadın açmış.
    >>Adam "Ben Ziraat Mühendisiyim. Bankada çalışıyorum. Arabam bozuldu. Bana
    >>Yardımcı olabilir misiniz?" demiş. Kadın "Kocam askerde, bu gece burada
    >>kalabilirsiniz" demiş. Mühendis bey teşekkür edip, içeri girmiş.
    >>Kadın "Kocam askerde, benden bir isteğiniz var mı?" Mühendis "Zahmet
    >>Olmazsa yiyecek bir şeyler verebilir misiniz?" Kadın yemek hazırlamış,
    >>Yemekten sonra üzerindeki yeleği çıkararak"Kocam askerde, benden bir
    >>isteğiniz var mı?" Mühendis "Zahmet olmazsa çay alayım." Kadın çay
    >>hazırlamış ve elbisesinin bir düğmesini açarak,"Kocam askerde, benden bir
    >>isteğiniz var mı?" Mühendis " Zahmet olmazsa bir bardak su " sorular ve
    >>istekler böyle devam etmiş.En sonunda kadın seksi geceliğini giymiş ve
    >>"Kocam askerde, benden bir isteğiniz var mı?" Mühendis "Yorucu bir gündü.
    >>Ben artık yatayım" demiş ve uyumuş.Sabah uyandığında, avluya bakmış.
    >>Kadın tavuklara yem veriyor. Ancak 1 tavuk 5 tane de horoz var. Mühendis
    >>bey şaşırmış. " Hiç 1tavuğa 5 horoz olur mu?" diye sormuş kadına."Kadın
    >>siz onlara bakmayın. Onların sadece bir tanesi gerçek horoz.Ötekiler
    >>Ziraat Mühendisi."

    alıntıdır.özellikle bill gatesin hikayesine güldüm.
  • 28-04-2010, 18:51:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler